Cursuri de limba germana – 4 metode care te pot ajuta sa iti promovezi mai usor afacerea – SeoMark

  • Seomark ne oferă câteva idei de promovare pentru afacerea ta:

    Cursuri de limba germana.  4 metode care te pot ajuta sa iti promovezi mai usor afacerea

     

    Compania dumneavoastra dezvolta afaceri cu sau pentru Germania? Factorul „make it or break it” pentru obtinerea succesului pe piata din Germania este comunicarea si abilitatile dumneavoastră de comunicare in aceasta limba.

    Cunoasterea nu numai a unei limbi, ci si a culturii germane este indispensabila atunci cand firma desfasoara contracte cu Germania.

    FrauAngi te introduce in aceasta lume prin intermediul cursurilor de limba germana.

     

     Germana  pentru afaceri –  4 metode care te pot ajuta sa iti promovezi mai usor afacerea

     

    Cunoasterea limbii germane este importanta nu doar pentru cei care vor sa faca un pas în cariera profesionala. Fie ca este vorba de comert, finanțe, marketing sau afaceri internationale, germana pentru afaceri este limba pe care trebuie musai sa o inveti, iar motivele nu sunt putine. Pentru a creste in acest domeniu, pe langa cursuri de limba germana trebuie sa stii si cum sa te promovezi.

    Iata cum poti face acest lucru:

     

    1. Site online

    Pentru ca afacerea ta sa fie cat mai  vizibila trebuie sa investeste in crearea unei pagini online, a unui site, unde sa iti promovezi produsele. Continutul site-ului trebuie sa fie foarte bine structurat iar grafica impecabila. In plus, numele site-ului trebuie sa fie unul inedit si usor de retinut. Pe langa cursurile si produsele pe care le oferi viitorilor tai clienti, site-ul trebuie sa contina informatii exacte despre specialistii cu care colaborezi, locatie, dar si despre preturile fiecarui curs in parte. Datele de contact, numar de telefin si adresa de email sunt esentiale, pentru a putea intra in legatura cu potentialii clienti.

     

    1. Canal de Youtube

    Pentru ca internetul este cheia  succesului oricarei afaceri, detinerea unui canal de Youtube este  una dintre modalitatile cele mai eficiente de promovare si totodata una ieftina. Iti poti face un canal Youtube unde sa postezi filmulete cu locatia unde au loc cursurile, dar si filmari din timpul cursurilor, pentru promovare. Daca dispui de un buget generos de promovare poti apela la un specialist pentru realizarea unui clip de promovare. Totul te poate costa cateva mii de euro. Daca nu dispui de bani pentru o astfel de promovare este de ajuns sa detii  o camera video buna cu care sa faci anumite filmulete sugestive, pe care le poti urca pe canalul tau de Youtube. Autenticitatea te ajuta intotdeauna.

     

    1. Apeleaza la cunostinte din mass-media

    Fie ca iti promovezi afacerea pe diverse site-uri, prin metoda barter sau schimb de marfuri, prin intermediul bannere-lor sau advertorialelor, fie ca invitat la diverse emisiuni TV, acestea sunt alte modalitati care te ajuta sa cresti pe piata si sa faci cat mai vizibila afacerea. Costurile pentru acest tip de promovare difera, insa. Daca apelezi la televiziuni sau site-uri cunoscute, costurile vor fi si ele pe masura. Colaborarile diverse cu mass media sunt optiuni de bun augur. Cu cat esti mai vizibil in mai multe locuri, cu atat business-ul tau va creste.

     

    1. Promovarea pe retelele sociale

     

    Facebook si Instagram sunt platformele digitale unde oricine isi poate promova afacerea. Ambele sunt in prezent strategii eficiente de promovare, dar care in timp pot deveni scumpe pentru afacerile mici. Desi promovarea pe Facebook este destul de populara la noi, majoritatea folosim putin posibilitatile acesteia.

    De exemplu, Instagramul are peste 400.000 de utilizatori in tara noastra, din care 140.000 activi. De aceea,  Instagramul este ideal pentru promovare daca te adresezi in special publicului de sex feminin, atat tanar, cat si mai in varsta. Insa, nici barbatii nu sunt de ignorat, cei tineri sunt foarte activi pe Instagram. Spre deosebire de Facebook, pe Instagram,  fiecare imagine postata trebuie sa fie insotita de celebrul Hashtag#.

    Pe Instagram este recomandat sa apelezi la promovarea platita si parteneriate. Daca stii ce presupune promovarea platita pe Facebook, poti face usor trecerea si la Instagram. Efortul si o investitie cat de mica merita, deoarece majoritatea celor care se promoveaza pe Facebook, nu o fac si pe Instagram, si invers. Aici, oamenii acorda mai multa atentie fiecarei postari si nu sunt bombardati cu atatea mesaje promotionale.

    Poti afla mai multe despre cum iti poti promova afacerea pe seomark.ro. Investeste inteligent in viitorul afacerii tale!

Articol de seomark.ro

Categorie :
Distribuie acest articol :